När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg under september 2009

Av Linnea - 30 september 2009 21:11

Erik Grönwall = min favorit!


Nu --> Grey's Anatomy

Av Linnea - 30 september 2009 11:51

Idag under någon rast:

- Innan en match så var det en kille som hade fixat hår som var massa spretigt. Vi började kalla honom för igelkotten. Sen kom en tjej och frågade honom: Är du taggad!? Vi dog.


hahaha, klockren! :D


Nej, åter till skolan. Dock har man bara data och matte kvar. På datan sitter jag och en annan och spelar röj. Typ kollar vem som kan röja den snabbast, haha :D Och på matten blir det som vanligt massa snack och några mattetal gjorda. Tjohejs!

Av Linnea - 29 september 2009 16:54

Nu har jag precis kommit från en fotorunda. Kände att jag var i behov av lite höstiga bilder. Mina senaste bilder på datorn är bara en massa sandstränder, sol och bad - vilket får mig att längta tillbaka till sommaren ännu mer. Så nu blir det höstiga bilder för att få en liten mysig känsla. Nackdelen är att det börjar bli kallt så fotorundan varade inte så länge. Men med effektiv fotografering hann man ändå fota 145 bilder. Nu ska jag kolla igenom dom, redigera några och sen återgå till pluggandet. Jag gillar verkligen att fotografera! :)

Av Linnea - 29 september 2009 15:05

Finns det något tråkigare att göra på idrottslektionerna än orientering?

Sista lektionen på dagen, man är trött och sliten, vädret är blåsigt och kallt, läraren säger att man ska orientera. Jag var verkligen inte pepp på det! Som ni kanske märkt, så överlevde jag i alla fall lektionen - men med nöd och näppe. Hur kul är det att springa runt med en karta i skogen och leta efter några kontroller som man kan kryssa för?


Jag tycker orientering är ett onödigt idrottsämne.

För det första - Hur ofta är man i skogen på sin fritid?

För det andra - Hur stor är chansen att man går vilse i någon skog, vad gör man i skogen från första början?

För det tredje- Hur stor är oddsen att man ska ha en karta med sig just när man gått vilse i skogen.


Kort sagt, ge oss ledig från den idrottslektionen istället.

Av Linnea - 28 september 2009 08:31

Mycket skönt med sovmorgon idag. :D Har svenska 9.50 och sen har vi egentligen fritt hela dagen. Våra hantverkslärare är borta så det enda vi har i uppgift är att gå till olika salonger och intervjua dom. Vi är tre per grupp. Vi får dessutom göra det när vi vill så vi ska snabbt äta lunch och sen göra bort det. Då får vi ju sluta tidigare, smart va? :D Iaf, funderar på att gå på hockeyn ikväll också. Luleå - Linköping, wiho ^^


Nej, nu ska jag göra mig iordning för skola. Bye!

Av Linnea - 27 september 2009 21:36

  • Vakna, fixa mig, osv. (lite sovmorgon <3)
  • Skola 09.50, svenska och sen gå ut på frisörsalonger och intervjua dom
  • Stan (och för hoppningsvis hinner raggar jag med mig nån)
  • HOCKEY :D
  • Tv och data-mys

Så ja, en rolig dag att se framemot. Bara en vanlig skollektion och sen ska man gå på stan med två stycken till och intervjua lite frisörsalonger. Därefter blir det en liten shoppingrunda och till sist hockey. Luleå - Linköping, wiho :D Vill se en till vinst, som jag såg igår i nybyggda coop arena. :D Och ja, tv och data sen. Nice nice :D

Av Linnea - 27 september 2009 18:56

Nu har jag precis kommit hem från småttingarnas träning och min egna träning. Båda gick bra, men vad det börjar bli kallt ute! Mina fingrar är iskalla och stela, så det är väldigt svårt att skriva detta. Haha. Pga det så unnar jag mig själv lite marabou digestive som jag hade kvar sen fredagkvällen.

Kvällens stora fundering är om man ska se premiären av Hål i väggen och sen se Världarnas Krig eller om man ska skippa i hål i väggen och se hela filmen istället. Hm, jag väljer nog det först nämnda. Och i pauserna går jag över till filmen, och sen när hål i väggen är slut så ser jag filmen klart. Det var nog inte en så stor och svår fundering trots allt. Tjohejs!

Av Linnea - 27 september 2009 12:15

Usch, jag känner mig väldigt seg. Jag antar att jag dessutom kommer sitta och dega i några timmar till innan jag tar tag i saken och gör något vettigit. Huvva. Tur att en ny vecka är på g. Skönt att vakna tidigt, ha skola, vara med kompisar efteråt och sen mysa framför teven på kvällen. Dock längtar jag inte till nästa helg. Lagfesten är planerad just den helgen och olyckligvis jobbar jag åtta halv fem både lördag och söndag. Känner mig inte pepp. :o

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards