När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg under april 2010

Av Linnea - 30 april 2010 16:52

Jag och K var i kassan och betalade det vi hade handlat till kvällen/middagen. Det inkluderade även lite energidrickor.

Hon i kassan: Har ni leg?

hahahaha, seriöst. jag dog lite. Hej vi heter L & K och vi är fjorton bast. C0000lt lixxom!

Av Linnea - 30 april 2010 16:46

Nu är man hemma från de vilda äventyren man har varit på den senaste timmen. Eller egentligen har det inte varit så mycket äventyr om man tänker efter. Tog bussen till Ica med Kicki och handlade allt som kan tänkas behövas ikväll. Inte billigt! Aja, nu ska vi snart börja med middagen. Jag känner att vuxenpoängen bara osar omkring oss och har höjts något så fenomenalt mycket idag. Det bör antecknas!

Av Linnea - 30 april 2010 11:29

Usch, måste städa idag. Är ledig, så jag borde ju kunna avverka det jobbet på förmiddagen. Men varför är det så jobbigt att börja!? Jag orkar inte. Istället sitter jag här och latar mig.


Sen är det konstiga också, att på kvällen kan jag börja plocka bort lite småsaker. Det är lättare för mig att städa på kvällen. Men på kvällen vill jag hellre hitta på saker. Det är ju nu på förmiddagen, när alla andra går i skola, som jag vill städa. Göra bort det. Men nej, min kropp vill inte.


Det sög ju.

Av Linnea - 30 april 2010 11:23

Jahapp, jag ser att jag inte uppdaterat något här igår. Då blev min första tanke: Vad gjorde jag igår. Sen blev min andra tanke: Jag har suttit vid datorn hela dagen igår. Så nej, jag har inte varit borta och gjort något roligt som jag skulle kunna skriva om själv.


Det kommer i vågor... Förra veckan hade jag jättemånga roliga grejer att skriva om. Så många så jag knappt kunde välja vad jag skulle skriva om. Jag var tvungen att "sålla bort" de minst roliga. Men nu i veckan har grejerna sakta men säkert sjunkt till noll. Har absolut nada att skriva om.


Det är konstigt.

Av Linnea - 28 april 2010 17:30

Dagens problem: Ingen är hemma

Vilket leder till detta problem: Vad ska jag laga för mat?


Min mage håller på att kurra för fullt. Den överröstar mina tankar så jag knappt kan tänka på vad för mat jag ska laga. Det kommer absolut inte bli något avancerat, för "avancerat" "mat" och "jag" ska inte vara i samma mening för att det ska sluta väl. Men jag vill ju lyxa till det lite också. Inte nå himla nudelpaket igen. Hm...

Av Linnea - 27 april 2010 18:39

Har någon sett filmen Atlantis? Eller är det någon som INTE har sett den?


Vi håller på att jobba med myter och motiv och några i min grupp ska jobba om det. Jag frågade lugnt vad det var för nåt, och alla klasskompisar inom en meters radie tittade konstigt på mig. "Vet du inte...", och så började som det brukar.


"Har du aldrig..." "Vet du inte vad det är?!". Kommentarer som jag är van vid. Borde jag slutas förvånas? Vad har hänt med min uppväxt egentligen? 8'D

Av Linnea - 27 april 2010 18:04

"Det är inte fusk förrän man åker fast".

Av Linnea - 26 april 2010 10:45

Nu under lördagen och söndagen (samt idag) tycker jag att jag känt mig så smart. Eller inte smart, utan snarare inte dum. Så något däremellan smart och dum. Jag tycker att jag inte sagt något korkat som jag brukar. Sen kom jag på varför. Jag har inte kunnat. Jag har inte varit med någon. Jag har legat hemma och sovit. Haft feber, huvudvärk och hosta. Så jag har inte kunnat säga något dumt.


Men det har faktiskt varit en riktig upplevelse att inte ha sagt något dumt på två hela dagar! :D

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards