När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg under juli 2010

Av Linnea - 21 juli 2010 22:04

Jag, K, M och V håller på att spela guitar-hero. Vi spelar låten Mr Crowley.


V: Haha, han som sjunger ser exakt ut som Ozzy Osbourne typ!

Jag och K: Det ÄR ju Ozzy Osbourne.

Av Linnea - 21 juli 2010 15:44

Jag, C och J var på väg hem från stan idag. Vi var på väg till våra mopeder, medan vi hade en livlig diskussion om diverse bilar och mopeder (hur vi nu hade kommit in på det vet jag inte, för jag och C fattar typ nada av det). :)


J: Jag har haft sex mopeder totalt.

C: Jag har inte haft en enda. Linnea är min personliga chaufför.

J: (till mig): Du tar väl betalt då?

C: Nä det gör hon inte, jag betalar henne på andra sätt.


Hahahha, som tur var tillade hon ganska snabbt att det ät väldigt fel och det var inte så vi menade. Det vi menade var att hon ibland kan bjuda på godis när vi har filmkvällar och så vidare. ;D

Av Linnea - 21 juli 2010 01:59

Det var någon snubbe som addade mig på msn. Jag accepterade för att fråga vem han var. Han sa att han var från brasilien och sa att han hade kollat igenom sin väns facebookkonto, som i för övrigt la till mig idag också, och sett mig där. Jag såg att han hade en inte så trevlig visningsbild (barnförbjudet, om ni kanske fattar), så jag ska att jag var tvungen att gå och blockade honom.


Senare när jag loggade in hade jag fått över 40 vänförfrågningar på msn, och dom rullade in en efter en sen också. Alla hade utländska namn, så jag förknippade det direkt med den där killen som addade mig tidigare och som jag nu tagit bort och blockat.


Efter ett tag kontaktar en tjej mig på facebook och sa att hon hittade hennes mailadress och två till (en är min) på en porrsida. Typ en spansk eller nåt sånt. Hon hade också pratat med han, och han hade berättat för henne att han gjorde det.


Så ja, nu har jag suttit här och fixat en ny msn och överfört alla kontakter och samtidigt nekat alla förfrågningar som ploppar upp hela tiden. Är sjukt irriterad på den person som gjorde det. Vilket liv han har alltså! Kan inte bara världen utrota alla såna så man slipper sån här.


Aja, jag har i alla fall lärt mig en läxa av det här. Inte lämna ut allt för mycket privat. Men man vill ju ändå bara acceptera snabbt och se vem det är. För det kan ju faktiskt ha varit någon man kände. Suck alltså, det finns många idioter här i världen!

Av Linnea - 18 juli 2010 19:49

Mitt sommarlov rullar på bra. Jag har hunnit vara en vecka i stockholm. Över tretti plus hela veckan, sol och bad, en massa shoppande och grönan. Kunde inte bli annat än underbart. De senaste dagarna har vi åkt lite mer norrut. Spanat in saker kring höga kusten, åkt linbana till ett berg med finfin utsikt, bergsvandrat till en grotta och gjort lite ditt och datt. Om några dagar blir det ett äventyrsbad och det avslutar nog min söderut-trip ganska bra. Är hemma i kalla tråkiga norrbotten om ett par dagar. Tillbaka till verkligheten med andra ord. Älskar verkigen att vara söderut. När jag går ut skolan ska jag verkligen ta mig en funderare på att flytta söderut.

Av Linnea - 7 juli 2010 22:40

Förresten, nu känner jag för en gångs skull att vi lyckats tajma in vår resa söderut ganska lägligt. Vi brukar nästan alltid åka då det är hyfsat kanon här med. Man vill ju åka då det är bra dit man far, men dåligt här hemma. Det känns som så bra i hjärtat då. Som att resan blir nödvändig.


Nu har dom lovat lite mulet och sexton plus här i norr. Som vanligt med andra ord. Lite extra mulet kanske. Medan stockholm lovas kring tretti plus och strålande sol.


Känns väldigt great! Längtar verkligen :)

Av Linnea - 7 juli 2010 22:35

Ja hej! Man kan ju säga att det var ett tag sen sist. Jag har börjat skära ner på uppdateringarna. Vem vill sitta vid datorn på sommaren? Först har jag jobbat och nu ska jag åka iväg till stockholm. Shopping, sola, bada och grönan står på schemat. Tänkte bara slänga in ett litet hallå innan jag far. Så ni vet att jag lever. Inte för att någon skulle undra, det är typ bara jag som läser min blogg. HAHA! Jag har börjat bli världens skämtare nu för tiden. Ni skulle bara höra. Nackdelen är att jag aldrig kommer ihåg skämten mer än 20 minuter efteråt, så det blir svårt för er att läsa om dom. Nu till exempel hade jag värsta bra skämt-blogg-inlägget. Men vad tror ni hände när jag klickade på "Skapa nytt inlägg". Jo, värsta blackouten!


Aja, ville bara önska er en fortsatt trevlig och skön sommar! Hoppas ni njuter för fullt. Med jordgubbar, strand-häng och fotbollsvm. Heja Spanien! Hoppas ni tar hem hela skiten!


Adios!

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards