När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg under november 2010

Av Linnea - 30 november 2010 10:45

Det känns som det var ett tag sen jag delade med mig av lite av den musik jag lyssnar på för tillfället. Jag är väldigt utbredd när det gäller musik. Det finns dock vissa band och artist jag verkligen älskar och lyssnar på hela tiden. Men det är en väldigt liten del av det jag lyssnar på. Jag lyssnar mest på olika låtar jag gillar och inte själva artisten. Så på min spotifylista har jag knappt två låtar med samma artist (förutom när det är mina favoritartister/band då - för då har jag alla album).


JUST NU:

  • Shake up Christmas - Train
  • Not afraid - Eminem
  • Take it off - Kesha
  • Shallow Beautiful People - Neverstore
  • Syndicate - The Frey
  • Raise your glass - Pink
  • Nobody's wife - Anouk
  • 9 crimes - Damien Rice

Har massor med fler jag nöter dagligen, men här fick ni några av de nyare jag lagt in i spellistan. Leta upp dom - lyssna - njut!

Av Linnea - 24 november 2010 09:08

Nytt album. Jag ska ha den så fort som möjligt! Som alltid med nya låtar tar det ett tag för mig att vänja mig vid dem. Jag minns ju det senaste albumet Humanoid. Tyckte den bara var ok i början. Men efter typ tusen gånger och en live konsert senare är dom hur underbara som helst och jag kan inte lessna på dom. Samma med alla deras tidigare album. Så underbart. Ett nytt album.


I väntan på att fixa det till min ägo lyssnar jag på deras gamla album som lite nostalgi till när jag först "upptäckte" dom. Våren 2007, precis innan deras album som skulle göra dom världskända släpptes. Jag var helt fast. Och är det fortfarande. Det är sjukt hur ett band kan få en att känna sig så bra.


Tokio Hotel.

Av Linnea - 17 november 2010 17:44

Det är inte kul att det börjar mörkna redan vid tretiden. Nu är klockan knappt sex och det känns som jag bara vill krypa ner i soffan med en kopp te i handen och någon bra film - ja det man brukar göra vid niotiden alltså! Och sedan gå och lägga sig. Mysigt och fint.


Men nej, nu har jag först en och en halvtimmas träning, sen hem och duscha, göra svenskaläxan tills imorgon, titta igenom teoriboken lite, förbereda allt inför imorgon kväll, käka OCH sen kan jag mysa med tekoppen och en bra film.


Kort och gott. Kroppen kommer nog aldrig vänja sig vid tre timmar dag och tjugoen timmar natt. Bara att inse det.

Av Linnea - 17 november 2010 17:42

När man nästa glömt bort både användarnamn och lösenord, ja då har man inte varit inne på bloggen på ett tag.


Kan ju nästan säga: Hej och välkommen till min blogg!

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards