När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg under november 2011

Av Linnea - 9 november 2011 09:15

Jag tycker det har varit höst länge nog nu. Vi behöver lite vitt på marken för att lysa upp de mörka eftermiddagarna vi har nu.

Av Linnea - 9 november 2011 09:10

Den senaste veckan har jag fått flera röda prickar och utslag på kroppen som kliar som bara den! F och E lurar i mig att jag har värsta rabiessmittan, eller åtminstone nå smittkoppor/svinkoppor, så dom tvingar mig att kolla upp det nu. Kanske lika bra, för annars hade jag nog inte gjort det. Jag hatar att gå till sjukhus/vårdcentralen etc.

Om två timmar får jag se vad det är. Hoppas det inte är något allvarligt i alla fall.

Av Linnea - 2 november 2011 14:56

Inatt hade jag en sån hemsk mardröm. Jag vaknade och kände paniken jag just upplevt. Det var själva känslan som var så läskig. Skulle aldrig vilja uppleva den.

Jag blev av med körkortet! Och så försökte jag dölja allt för mina föräldrar och göra om det så fort som möjligt men det var typ omöjligt. Teorin hade jag helt glömt bort och på uppkörningen hade jag också glömt vissa saker. Jag visste verkligen inte vad jag skulle ta mig till...

..och så vaknade jag! Det tog typ flera minuter att inse att jag fortfarande hade körkort. Var till och med tvungen att gå och kolla i börsen så det var där.

Så vissa tycker drömmar om läskiga monster och spöken kallas mardrömmar. Då har dom inte drömt om det här!

Av Linnea - 2 november 2011 14:51

Oj vad bloggen blivit bred! Och nej jag orkar inte göra min header bredare som det rekomenderas. Sånt har jag inte tid för! Ni ska bara veta vilken upptagen bloggerska jag är. Har möten inbokade, program att vara med i och nya kläder att designa etc etc. 


På tal om bred så sa mamma en grej när vi hörde en låt av Robyn:
Mamma: Robyn har ju blivit ganska stor nu.
Jag: Ja.

Mamma: Som artist alltså.

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards