När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg under september 2012

Av Linnea - 21 september 2012 17:29

Idag började utförsälningen av Expert, som ska gå i konkurs. 25% på det mesta (även tv, vitvaror m.m) lockar en hel del kunder. Kön utanför ringlade sig flera meter bort och vi spenderade faktiskt längre tid i kön än vad vi gjorde i butiken. Dock ville jag bara ha smågrejer så aldrig att jag orkade stå lika länge i köpkön. Får hoppas att allt mitt är kvar nästa vecka - och då har de dessutom sänkt till 50%. Så jäkla synd dock att jag inte skulle flytta hemifrån typ nu. Då hade detta varit värsta kapet!

Av Linnea - 21 september 2012 17:26

Idag är det fredag. Så jäkla skönt. Även fast man ibland är ledig på vardagarna och jobbar under helgen kommer man ändå in i någon sorts fredags/helg-känsla. Så mysigt. Ikväll blir det tränings och sedan bara vanligt kvällsmys tills man går och lägger sig. Sen imorgon blir det hockey och gomiddag, igen. Så kul! Dock funderar jag på om det blir party eller ej. Är som sugen eftersom jag älskar att vara ute med mina vänner och umgås men eftersom det hände lite grejs förra helgen kanske det är bäst att avvakta. Men jag vill inte. Så får se.

Av Linnea - 19 september 2012 19:01

Idag har jag inte gjort ett skit förutom att cykla till och från stan för att käka middag på max. En resväg på cirka 15km. För en hamburgare. HAHA. Fast på köpet fick jag träffa E och pussa lite på M. Och jag märkte att jag och E hade en hel del skvaller att ta igen eftersom vi inte har umgåtts sen gud vet när. Och så klart, vi taggade upp varandra igen. Som alltid.


Nu ska jag nörda datorn en timma till innan jag far till sporthallen. Har tagit mitt förnuft till fånga och ska endast kolla på träningen. För att, hör och häpna, vila min hals/näsa så jag kan bli frisk. Dock vet jag nästan med mig att jag ändå inte kommer bli friskare snabbare bara för att jag skippar träningen. Så bättre att träna ändå, eftersom jag ändå aldrig verkar bli frisk. Så hellre sjuk och smal/vältränad än frisk och fet. Just sayin'

Av Linnea - 19 september 2012 14:13

Taggar inför (och även under) helgen med dessa sköna:

Hungry Hearts - Nause
Whistle - Flo Rida
För alla oss - Game On

Av Linnea - 19 september 2012 14:09

Hatar att jag har sämst immunförsvar och blir sjuk hela jävla tiden. Var lite febrig förra veckan men nu är det "bara" hosta, slem i halsen och täppt i näsan kvar. Men vad gör det, för jag kan ändå inte träna eller nåt annat. Jag vill ju aktiveras lite! Speciellt dom dagar när jag är ledig. Jag bara sitter och degar hela tiden. Måste installera sims på datorn så jag får använda min kreativa sida åtminstone.


Nej, nu ska jag gå och fixa mig och sen förhoppningsvis cykla (lååååångsamt som fan, så jag inte får mer onödiga hostattacker) till stan och få nåt gjort. Dvs: Glamorös middag på max med E. Säkert lite skvaller som behövar snackas av, för det händer då minst sagt en hel del mellan gångerna vi ses.

Av Linnea - 18 september 2012 00:49

Luleå hockey vann dessutom derbymatchen i lördags mot SAIK. Jag själv var på lite mer partajjande vägar, men jag fick liveuppdateringar lite då och då. Så jäkla skönt att trepoängaren satt där den skulle. Nu hoppas jag bara att allt fortsätter i samma takt, för i år kan vi bli jäkligt bra.

Av Linnea - 18 september 2012 00:45

When hanging in the corner

With your five best friends

You heard that I was trouble

But you couldn't resist

ehm, ja...

Av Linnea - 13 september 2012 15:34

En sak jag är genuint lycklig över just nu är att ELITSERIEN äntligen börjar. Jag förstår inte hur man klarar av att gå utan hockeyn över sommaren. Men nu är tiden äntligen här. Ikväll samlas vi ett gäng för att titta bortamatchen på tv. Premiärmatchen. Underbart. Det finns inget som är så bra att se hockey live, särskilt under slutspeletet. Alla känslor som kommer upp är på topp, så jäkla härligt. Nu hoppas jag att vi kommer få en spännande säsong med både överraskningar och självklarheter. Tippar på norrland i topp, för nu är det minsann dags att vinna.


För lite mer inlevelse: Lyssna på låten "För alla oss", blunda och njut.

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards