När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Linnea - 14 augusti 2010 19:01

Klockan åtta imorgonbitti sätter sig jag och tre tjejer i en bil för att köra till fjällen och försöka överleva där i fem nätter. Utan el och vatten ska vi klara oss. Okej, dom är värsta friluftsmänniskorna, men jag tänker på mig själv! Hur ska jag nu kunna använda plattången? Och de snygga höga skorna kanske inte är så perfekta för skogsvandring som deras superkängor. Nej, jag känner att jag inte riktigt hör hemma där. Fast jag gillar utmaningar, så därför gör jag detta. Ni kan ju önska mig lycka till!


Btw, jag har fortfarande inte packat... Varför är jag så seg på att packa? Det är ju bara att göra det. Så är det klart sen. Men nej, här hittar jag datorn och här hittar jag dittan och dattan som gör att jag underhåller mig med annat. Nej, nu ska jag max sitta vid datorn i en kvart till och sen SKA jag packa.

Som sagt, jag hör av mig om jag överlever den plågosamma - men äventyrliga - sista sommarlovsveckan. Ciao så länge!

Av Linnea - 14 augusti 2010 18:59

Varför ska det alltid vara strålande sol och superfint väder när man jobbar, varför!?

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards