När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Linnea - 6 juli 2011 19:43

Vaknade av väckarklockan 05.56 och var JÄTTEtrött.
Kom till jobbet...
Vällte ut en strapel med gråbackar fyllda med mat.
Kraschade ett ägg i backen.
Varit allmänt virrig på arbetsuppgifterna.
Råkat klösa upp en grej på armbågen så jag började blöda.
Väntat i stan en timma för att sedan veta att "grejen" blivit inställd.
Betalade då även parkeringsavgift helt i onödan.
Kommit hem för att käka middag, men det gick knappt, för aiolin var slut.

Upptäckt att sverige har vm-match ikväll och vi inte har något gott hemma.


Om jag hade trott på horoskop och läst mitt, så hade definitivt den 6 juli varit stenbockens otursdag. Just sayin'. Vi får hoppas att den 13e eller 15e blir min turdag. Då är det nämligen harry potter premiär respektive en månad med min kära pojkvän (inte för att det är så mycket att hurra för, men det hade varit bra om inte allt gick åt pipsvängen dom dagarna!)

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards