När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg under september 2010

Av Linnea - 21 september 2010 19:42

- Stått i salongen och tagit emot kunder under förmiddagen. Klippte och färgade en kund. Blev grymt snyggt!
- Haft matte sista lektionen och tråkades halvt ihjäl. Jag trodde b-kursen skulle gå lite snabbare, men nej, där sitter man - en timma innan lektionen slutar - och har gjort klart dagens planering.
- Enskilt möte med tränaren. Då är man given en plats i div 2 nästa säsong. Känns grymt skönt. Visserligen är allt bara relativt, det kan ju ändras, men som det är ser ut nu så känns det bra.

- Idol om en kvart. Underhållande säger jag bara!

- Chill med dill och sovmorgon till kvart i tolv imorgon.


Måndagen var en total katastrof. Vaknade upp på fel sida, fick massor med hål, det hände lite dittan och dattan, planer blev ändrade och jag var allmänt pissed of. Idag har det varit en supernice dag, och veckan kommer bara bli ännu mer nice!

Av Linnea - 20 september 2010 23:25

jag har tråkigt. borde sova, men istället gör jag sånt här, höhöhö:


skriv ditt namn med lillfingret: linnea
skriv ditt namn med armbågen: linnea
skriv ditt namn med pannan: oi9ytg
skriv ditt namn med näsan: linnea
skriv ditt namn med hakan: li nneza<
skriv ditt namn med stortån: linnra
skriv ditt namn med hälen: lliinhnhjrr4a
skriv ditt namn med tungan: li8nnea
skriv ditt namn med tänderna: -


1. Säg mig någon som kan skriva med pannan!!!


2. Mina tänder nådde inte ens ut till tangentbordet. Blev att jag tröck med antingen nästan eller hakan. Mobbat!


3. I övrigt, visst lyckades jag bra!


:D

Av Linnea - 18 september 2010 12:48

E: Alltså jag kan typ inte ha mobilen i bh'n, för då känns det som att jag ska få bröstcancer.

Jag: Men stoppa den på högra sidan då.


Alla i bordet stirrar dumt på mig, förutom P, som förstod EXAKT vad jag menade. Tack!

Av Linnea - 18 september 2010 12:45

Ja då tycker jag det var dags för ett musiktipsinlägg igen. Här är några av låtarna jag lyssnar på för stunden:


Just Human - Carpark North

Dynamite - Taio Cruz

Me and my guitar - Tom Dice

The world's greatest - R.Kelly

 

Peace out!

Av Linnea - 12 september 2010 18:38

Jag är i desperat behov av hjälp! På tv går en reklam om ett svenskt program som ska ha premiär i höst. Superstars heter det. Stefan holm och några andra idrottare syns i bild.


VAD HETER LÅTEN SOM ÄR MED I REKLAMEN???!!!

Dom sjunger typ nåt med human i eller nåt sånt. Snälla, hjälp om ni vet vad den heter! Den som säger låtnamnet får en STOOOR guldstjärna och ett paket ben and jerry glass av mig. Och en länkning om ni så vill. HJÄLP!

Av Linnea - 11 september 2010 17:18

Hur tänkte de egentligen när de stoppade Legally Blond 2 på tv 4 plus klockan 20.00 och Legally Blond klockan 21.00 på trean? Planerar dom ingenting alls?

Av Linnea - 10 september 2010 21:22

JAAAAAAAA!!!!!!

Av Linnea - 10 september 2010 21:18

Jag kände att det var dags att byta omröstning på bloggen. Den förra var nog liiiite omodern, eftersom den handlade om när bloggagratis böt namn till bloggplatsen. Så ja, det var verkligen dags att byta nu.


Den här har jag bara tills vidare eftersom jag inte har hunnit komma på någon finurlig fråga. Så jag tog det första jag tänkte på, vilket förstås är MAT. Eller i detta fall, GODIS. Nog för att jag gillar mat bättre, men skrev det första jag tänkte på.

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards