När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg under september 2010

Av Linnea - 4 september 2010 18:37

Här ska ni få en liten inblick (och bra musiktips) på vad jag lyssnar på under dessa höstiga dagar:


Love the way you lie - Eminem, Rihanna
Pärlor - Kent (fast jag hatar kent!)
You're gonna go far, kid - The Offspring

Watching the stars - Brolle

Strobelight - Jason Derulo

Från och med du - Oskar Linnros

All the right moves - One Republic


Det där var alltså ett litet litet litet urval från min playlist som jag valt att kalla 2010. Min enda playlist faktiskt, så jag har ganska många låtar på den. Och som ni ser så är det en ganska blandad kompott av sköna låtar och några konstiga svenska låtar som jag förvånansvärt nog tycker är bra (jag gillar inte svensk musik i överlag - på engelska ska det vara!)

Av Linnea - 4 september 2010 18:35

Jag har blivit rödhårig och jag gillar det som fan.

Av Linnea - 4 september 2010 18:30

Det är verkligen upp och ner nu under dessa dagar då hösten har kommit. Några dagar vaknar jag bara upp och allt är skit. Och inte blir det bättre under dagen. Andra dagar vaknar jag upp med positiva tankar och glädjs av dom hela dagen. Kan inte allt bara vara i en normal kurva i mitten någonstans. Slippa detta.


Men nu ska jag tänka positivt. Tänka framåt. På vad jag ser framemot det kommande halvåret. London, julmys, artonsårsfirande, körkort (förhoppningsvis!), jobb = pengar, klippande och så lite lov här och där.

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards