När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Linnea - 13 september 2012 15:34

En sak jag är genuint lycklig över just nu är att ELITSERIEN äntligen börjar. Jag förstår inte hur man klarar av att gå utan hockeyn över sommaren. Men nu är tiden äntligen här. Ikväll samlas vi ett gäng för att titta bortamatchen på tv. Premiärmatchen. Underbart. Det finns inget som är så bra att se hockey live, särskilt under slutspeletet. Alla känslor som kommer upp är på topp, så jäkla härligt. Nu hoppas jag att vi kommer få en spännande säsong med både överraskningar och självklarheter. Tippar på norrland i topp, för nu är det minsann dags att vinna.


För lite mer inlevelse: Lyssna på låten "För alla oss", blunda och njut.

Av Linnea - 13 september 2012 15:29

I våras var jag sjuk till och från nästan hela tiden. Sen blev jag snorig, hostig, förkyld omvartannat under juni och juli. Så jag har i princip lyckats vara helt frisk augusti till september. För nu vaknade jag med halsont igen. Ska det vara så svårt att bara få vara frisk!? Livet blir typ tusen gånger jobbigare att leva när man är sjuk hela tiden. Jag orkar inte. Jag vill kunna träna, jag vill bara kunna vara utan att känna halsont, huvudvärk etc. 


Nu tycker väl vissa att "det finns folk som har det värre, har värre sjukdomar osv" men okej, för mig är det här jobbigt i alla fall. 

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards