När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Linnea - 24 juli 2009 20:42

Ikväll:

  • Tråka framför msn
  • Se film
  • Förbereda lite för imorgon

Imorgon:

  • Duscha, fixa mig osv.
  • Packa, kolla så jag har pengar m.m
  • Åka buss till Piteå
  • Träffa kompisar och ha det trevligt
  • Åka hem vid tolv-tiden

Så, ingen uppdatering alls imorgonbitti. Eller, det beror på om jag hinner slänga in ett litet inlägg innan jag far, men förvänta er inget. Kommer tillbaka på söndag! Hejdå :p

Av Linnea - 24 juli 2009 20:13

Det föll ner ett trevligt litet kuvert i brevlådan idag som berättade att jag kunde komma in på banken och hämta ut min lön. Dock överför jag den direkt till mitt bankkort för vem orkar betala 100 spänn för att få ut dom kontant. 100spänn? Nej, tur att jag har bankkort.


Så yessss, snart några tusenlappar rikare, dedu! (y)

Av Linnea - 24 juli 2009 19:29

Det svåraste den här dagen är nog att välja vilken film jag ska se på tv.


Det är det jobbigaste med tv'n! En del dagar är det absolut INGENTING bra på tv. Sen nästa dag, jahapp, då är det två (eller till och med tre) bra program. Samtidigt dessutom! Då tänker man att man kanske ska kolla på det ena och sen det andra lite i pauserna, för visst är det mycket reklampauser (särskilt på trean)! Men nähepp, när det är paus på ena kanalen så är det så klart samtidigt paus på den andra kanalen.


Men idag är en sån där dag då det är mycket på tv så man inte riktigt vet vad man ska välja. Filmerna som går ikväll är My boss's daughter (1'a i betyg), The wedding crashers (5'a i betyg) och Gangs of New York (5'a i betyg).


Jag funderar att se på det första eller sista alternativet. The wedding crashers har jag redan sett på dvd tidigare detta år. Har ni sett någon av filmerna? Vilken rekommenderar ni isf? För man kan aldrig veta om tv.nu's rekommendationer. Ciao!

Av Linnea - 24 juli 2009 10:21

  • Få mina sommarjobbspengar
  • Fara till Umeå med ett par kompisar
  • Ha massor med strand och filmdagar
  • Låter konstigt, men börja nya skolan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<<
Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards