När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Linnea - 27 juli 2009 23:38

Vaknat | Fixat mig | Shoppat | Hämtat ut lönen | Färgat hår | Ätit jordgubbar med glass | Tränat | Prison Break-tittande | Hamnat här


Som ni ser så har det varit en helt okej dag. Och detta inlägg hamnar så klart i min nya kategori Det här har jag gjort idag, som jag inte tror att jag behöver förklara mig mer på.


Dessutom har det varit supervarmt och soligt idag och sånt gillar vi! Fast sen på kvällen var det fina vädret bortglömt och en regnskur drog förbi. Sånt gillar vi inte! Anyways, nu ska jag gå och duscha. Så fast som jag är så uppdaterar jag efter duschen. See ya!

Av Linnea - 27 juli 2009 18:24

Nu har jag precis avnjutit en god middag. Mormors mat är alltid bäst! Lövbiff, klyftpotatis, sallad, nån krydda och ett glas jokk svartvinbär. Efterrätten var det ju heller inget fel på. Jordgubbar och glass. Tre olika glassmaker dessutom. Jordgubb, vanilj och choklad. Big pack. Det hör nog sommaren till, att tjocka i sig mycket gosaker. :)


Förresten så fick jag näsblod precis nyss! Det var faktiskt längesen jag hade det. Kan man få näsblod av att man ätit för mycket? Annars har jag nog ingen orsak till varför jag fick det. Men nu ska jag byta om till träningskläder och sen träna. Tjohejs!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<<
Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards