När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Linnea - 1 maj 2010 15:20

Tänker slänga in en liten "To do"-lista för maj-månad :)


  • Fira pappa som fyller år.
  • Klippa pappa, lillasyster och mormor. Dom ska bli vårfina :)
  • Träffa H och testa balfrisyrer på henne.
  • GÖRA PRAKTIK (!) en vecka.
  • Vara långlediga en vecka. Går bara mån-ons.
  • Fixa håret på mig själv och E. Har egen hårvård. Blir väl inte sån stor förändring.
  • Ha nationella i engelska och matte.
  • Ha ARL prov.
  • Springa milen.
  • Sola (!). Fixa grunden inför sommaren.
  • Få reda på när jag sommarjobbar.
  • Extrajobba någon helg.
  • Träna massor och spela matcher. Serien startar ju nu!

Ja det var väl det mesta jag måste komma ihåg. Det mesta rör sig om skolan, jobbet, träningar och frisörrelaterade saker. Livet är underbart just nu!

Av Linnea - 1 maj 2010 15:17

Upptäckte precis att det är 1 maj idag. Jisses vad tiden går snabbt! Halv 2010 har ju snart gått. Läskigt!


Med maj innebär det ju att det snart är juni. Shit. Juni. Får typ ångest för att tiden går så snabbt. Hela ettan har jag gått nu snart. Känns sjukt. Bara två år kvar. Sen är man "vuxen". Enligt mig då. Jag måste skaffa jobb, flytta hemifrån, skaffa körkort och jag får göra vad jag vill med mitt liv. Känns faktiskt väldigt konstigt att tänka på det nu. Jag ser mig fortfarande som en liten trettonåring som inte kan göra någonting själv. Men nä, tiden går fort.

Av Linnea - 1 maj 2010 15:03

Förmiddagen har spenderats åt att läsa och käka chips. En konstig lördag. Jag gör precis det jag skulle kunna göra på en söndag. Men det är kanske för att vi var lediga igår. Då blir det här som en söndag. Men undra då vad jag ska göra av morgondagen, som faktiskt är söndag. Får väl ta ett ryck och städa. Det ser kaotiskt ut här just nu. Inte bra!


Fast ikväll ska man ut och äta med familjen och en till familj. Det blir käk på Allstar klockan sju. Gott gott! Sen hoppas jag att vi far hem till någon och spelar nå sällskapspel eller nåt. Det var längesen vi gjorde det. Det är alltid mysigt.

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards