När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Linnea - 26 maj 2010 21:53

High on Life (When the drugs don't work) - Henok Achido


Lyssna och njut!




DAGENS VILL-SE-FILM:
Prince of Perisa


Ge mig en biobiljett TID till att gå på bio. Vill vill vill!

Av Linnea - 26 maj 2010 21:47

  • En veckan är det strålande sol och tretti plusgrader för att sedan andra veckan vara ynka fem plusgrader, en massa gråa moln och regn hela dan.
  • Man har på sig vinterjacka (DUNJACKA!) den 26 maj (!!!) när man ser på fotboll vid sju-tiden.
  • Man håller på dö av värmeslag i april och början på maj.
  • Det var några snöfläckar kvar här och där i maj.

Alltså, jag vet inte riktigt vad det är med vädret egentligen. Den tycks inte kunna bestämma sig om det ska vara vinter eller sommar. Nähepp, den vet tydlgen inte vad vår är. Övergången liksom. Någon måste ha glömt berätta det för honom. Antingen tretti minus eller tretti plus. Finns inget däremellan. Eller ja, kanske inte så stor skillnad. Men typ.

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards