När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Linnea - 9 maj 2010 15:18

Igår glömde jag att berätta något trevligt som hänt, så jag berättar det nu...


Det hela började med att jag vaknade upp efter nattens sömn. Jag minns ganska klart och tydligt min dröm. Det hade varit en helt vanlig lördag, med fint väder och allt. Jag hade absolut inget planerat på dagen och fick någon konstig idé om att jag skulle vara duktig och träna inför milen. Så jag tog på mig löpardojjorna och sprang en mil. Det gick jättebra!


Sen när jag vaknade så kände jag mig genast lite duktigare. Bara för att jag drömt om att jag var duktig. Jag menar, det är väl tanken som räknas? Och nu hade jag ju tänkt det där under natten. Känner mig otroligt förberedd inför löptävlingen nu!

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards