När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Linnea - 12 maj 2010 14:40

Hahahaha, det här är SÅ min humor:


Vad kallas sockar som är köpta från Ebay?

- Nätstrumpor


Gillar att skjuta upp saker?

- Nasa


Hahahaha, klockrena! x)

Av Linnea - 12 maj 2010 14:26

Åh, jag vill inte tänka på nationella i matte nå mer. Vi hade det tidigare idag. Första delen (utan miniräknare) gick hur enkelt som helst. Fast sen kom det sista svåra uppgiften. Det är DEN jag inte vill tänka på.


Av alla grejer på hela jorden dom kunde valt mellan (ekvationer, procent, bråk, osv), så valde dom en uppgift baserad på en grej som är absolut det enda jag inte kan i matten. That sucks...


Aja, bara att ta nya tag till nästa fredag, då det är del 2. Fast hur den ska gå vet jag inte, med tanke på att den här sista uppgiften inte gick nå bra alls. Och det är ju typ såna uppgifter i hela den delen. Usch för nationella! På mina vanliga matteprov har det gått hur bra som helst. Men det är för att det är delar. Typ ett prov om ekvationer, ett prov om procent osv. Då kan jag det. Men när allt är ihop och jag ska försöka lista ut själv hur man ska räkna ut, då kan jag det inte!


Tror nog jag ska överväga att inte välja c-kursen i trean. Jag kommer ju dö.

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards