När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Linnea - 26 januari 2011 21:35

Idag när jag kom hem från praktiken tog mamma ut en form ur ugnen och serverade mig middag, för ANDRA DAGEN i rad. Helt otroligt. Det var någon pastagratäng. Jag tyckte mig skymta några kasslerbitar och paprika i, men gott smakade det i alla fall.


Jag tycker vi borde krocka med bilen lite oftare så mamma kan stanna hemma lite mer. Nu får vi ju faktiskt riktig mat.

Av Linnea - 26 januari 2011 21:30

När onsdagen är över känns det äntligen som helg. Ja, min vecka är väldigt lång - men samtidigt väldigt kort. Tre intensiva och jobba dagar. Mån-ons. Skola/praktik mellan 8.15-17.00, träning vid 18-20, plugga och sova. Nu när onsdagen är över kan jag äntligen börja slappna av.


Sutar halv elva imorgon och två på fredag. Rena lyxen. Det ska firas med hårfärgning (jag ser ut som en skabbig råtta med min kritvita utväxt) och häng med tjejerna. Laga gomiddag och bara ha det trevligt.


Yes, nu är jag glad igen. Så fort man kommit till onsdagen så är allt jobbigt i veckan över. Härligt!

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards