När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Linnea - 4 mars 2011 17:23

Idag känner jag att jag tar igen de senaste dagarna utan någon onyttig föda. Visserligen dagar utan någon föda alls (om man inte räknar med två risifrutti). Men fortfarande, jag har varit borta från det onyttiga allt för länge.


Frukost: En skål med vaniljyoghurt och musli. En baguetthalva med philadelphiaost på och en baguetthalva med leverpastej. Ett glas oboy med daimsmak.


Lunch: En salami-pizza från närmsta pizzeria.


Middag: En god tallrik med nudlar, kyckling och wokgrönsaker från pizzerian bredvid där jag åt lunch.


Idag vid lunchtid stack även jag och syster till stan, där vi passade på att köpa en varsin Ben & jerry glass till kvällens filmer.


Kvällis: En Ben & Jerry Half Baked.


Note to myself: Sätt igång och träna - omgående! (eller ja, så fort jag blir frisk).

Av Linnea - 4 mars 2011 17:21

Två ord, vampire diaries


ikväll, 20.00, undra vars jag håller hus då.

Av Linnea - 4 mars 2011 17:14

Nästan exakt en vecka har gått av sportlovet, så jag kan ju passa på att summera det lite. För jag antar att jag kommer glömma bort att göra det på söndag.


Under sportlovet har jag:

- Haft tjejkväll med E, Er och A. Otroligt kul!
- Gått på mitt första zumba-pass med V. Otroligt kul det med!

- Partajjat loss med P. Ojojoj, sicken seg "dagen-efter"-dag det var. Men kuul kväll!

- Jobbat måndag och halva tisdag.

- Däckat i sängen (hög feber, dunkande huvudvärk, halsont) och sovit säkert mer än 3/4-delar av dagen tisdag och onsdag.

- Börjat kvickna till på torsdagen, fått i mig en risifrutti och hejjat på hockeymatchen på kvällen.

- Sett luften på fredagen. Pallade mig till stan för att tröstshoppa lite eftersom lovet inte blev som planerat.

- Förälskat mig i The Vampire Diaries. Har redan hunnit beta igenom hela första säsongen och halva andra på bara tre dagar. Sjuuuuukt hur man blir beroende <3 Men var tvungen att stoppa, för nu är jag precis där dom är på tv. Så ikväll börjar jag följa säsongen på tv. Åhhh, ett avsnitt i veckan. Vilken smääärta.


Återstående:

- Hälsa på M imorgon. Ta en fika där eller så.

- Vara med C på kvällen. Typ filmmys och ganska mycket äta gott.

- HOCKEYYYY. Snart slutspel, ehehhehee.

- Chilla lite till, men också det tråkiga STÄDA. Mitt rum är K A O S......

- Kanske eventuellt träna. Om jag orkar och är frisk.


Det jag ville göra men inte har hunnit:

- Happis med S, M och So. Åhhh, attans jävla bil som gick sönder PLUS att jag blev sjuk....

- Slalombacken med syster eller någon annan rolig person.

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards