När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Linnea - 30 mars 2011 23:17

Det där med att lösa politiska och vadfanmanskakalladom kriser och problem är jag inte så bra på enligt mina kompisar.


"Men om den där gaddafigubben är så himla puckad och bombar sitt folk, varför går inte någon bara och skjuter honom!? Problem solved liksom"

"Men det spelar ju ingen roll om jorden värms upp tre grader på typ hundra år och det antingen blir tredje istiden eller att jorden kokar över. Vi kommer ändå vara döda! Inte bryr jag mig då, eller?"


Som sagt. Alla borde nog inte vara som jag.

Av Linnea - 30 mars 2011 23:14

Oj, vad hände med att jag skulle vara duktig idag och först inte äta något onyttigt och sedan gå och lägga mig i tid.


Nu sitter jag här, hemkommen från bion för typ två timmar sedan, med ett minimål och tre ballerina kladdkakor i magen och bara chillar. Har inte några som helst planer på att gå och lägga mig än.


Måste. börja. ändra. mina. mat. och. sovvanr.
NU.

Av Linnea - 30 mars 2011 23:11

haha, kul att jag läste "du har fått nobben" istället för "bilder från mobben".


kände mig fett dissad först

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards