När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Linnea - 10 mars 2011 14:42

Idag är ingen bra skrivardag. Jag tänker alldeles för mycket. Whazzup bro', this shit is 2 deep for U, som jag skulle sagt till mig själv om jag låtsats vara en amerikan.


Och inte hjälper det att jag lyssnar på lugna låtar som diverse cry and think låtar. RYCK UPP DIG!!!

Av Linnea - 10 mars 2011 14:32

Det finns vissa dagar då jag bara är så fruktansvärt less på mitt liv. Vad jag gör med det osv. Ibland skulle jag vilja protestera bara genom att sluta med allt jag håller på med och ändra mitt liv helt. Göra massor med förändringar. Göra beslut jag i normala fall inte skulle göra. Bara för att.


Men jag vet att det inte kommer bli bättre. Det kommer bli roligt och nytt för stunden, men sen kommer jag bli less på det jag har. Det är så människor funkar. De är aldrig nöjda över det de har utan ska alltid ha det de inte har. Fast sen när de bytt, ja det är då de ser hur mycket de skulle uppskattat det de hade förut.


Just nu skulle jag vilja göra en massa ändringar. Sluta i sporterna jag går i, skaffa ett gymkort, slippa skolan (eller åtminstone byta), flytta från staden, flytta till ett nytt ställe där ingen vet vem jag är så jag kan bygga om en ny "image", skaffa andra vänner, ha en annan relation med vissa, bara skita fullständigt i vissa onödiga grejer som jag aldrig skulle kunna göra annars, resa.


Men jag vet att det inte skulle göra något. Inget skulle hända. Dessutom skulle jag vara för feg för att göra något man inte förväntar sig av mig. "Men inte kan du sluta med den sporten!". Jo, tänk för att jag kan det. Fast de har rätt, jag kan inte. Tog mig flera månader/år att sluta med min förra sport som jag hade hållt på med i tio år. Det var inte ens kul i slutet, men jag fortsatte bara för att. För att jag bara go with the flow liksom.


Ibland önskar jag att jag var en annan person.

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards