När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Linnea - 6 mars 2011 14:20

"Lycka kan inte köpas för pengar"

Den som sa det vet uppenbarligen inte where to shop (ja, hjärnsläpp på hur jag ska översätta det)


Och varför låter allt så jävla bra och fint på engelska? Typ i alla Vampire Diaries avsnitt när de håller på med sitt lovetalk etc. När man sedan tänker det i hjärnan på svenska blir det helt fucked up. Så fult. Varför kan inte alla länder bara prata engelska. Skulle bli så mycket enklare och så mycket finare. Nä, jag tror jag flyttar till USA ett par år efter studenten. Skulle vara awesome.


Just ja, det jag ville komma till var att jag önskar jag hade obegränsat med pengar för jag vill verkligen ha massor med grejer och resor/upplevelser just nu. Ja, lycka kan köpas för pengar. Dock inte kärlek, vilket kan vara en grej till lycka. Men just själva lycka, det kan man uppnå utan kärlek. Så ja, lycka kan köpas för pengar. End of story.


Av Linnea - 6 mars 2011 14:17

Söndag, städdag och slappdag som vanligt. Känner verkligen att jag tar till vara på sista lovdagen. Aja, det kommer fler lov så småningom. Dessutom har jag haft skinnpajen på två dagar i rad, så that feels great. Kan inget annat än att vara glad. Vem bryr sig om tråkiga söndagar då. Ciao.

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards