När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Linnea - 3 april 2011 10:41

April. Fjärde månaden av tolv. Varför går det så himla snabbt!? Eller jag vill ju att det ska gå snabbt nu, men i slutet på maj kan det gärna ta och bromsa in så juni, juli och augusti kan gå så söligt som möjligt utan att vara långtråkigt. Men det tror jag knappast det kommer bli. Sista sommarlovet. Gud vad hemskt det låter. Kommer sakna skolan! Vill inte bli vuxen "på riktigt". Känns så tryggt att bara vara kvar där man är. Inte ha några större problem att tänka på. Fast samtidigt vill jag ändå börja mitt "nya liv". Få göra det jag inte kunnat göra under mina skolår. Göra annat.


Nä, nu ska jag fokusera på nuet istället. Jag gillar inte att blicka framåt så där.

Av Linnea - 3 april 2011 10:35

Söndag. Bara själva ordet har en chill känsla över sig. Att bara ta det lugnt hela dagen. Men eftersom jag hade söndag igår och lördag i fredags så känns det som att jag vill göra någonting idag. Men vad!? Skulle behöve plugga som tusan eftersom vi har sjukt mycket den kommande veckan. Men tror ni man orkar? Nä precis.


Nu slår jag på min söndagsspellista på spotify och avnjuter någon timma med att inte göra någonting innan jag sen hittar på något kul.

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards