När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Linnea - 26 april 2011 17:58

Då har jag inte loggat in här på bloggen under hela påsklovet! Och herre min gud vad mycket som har hänt. Påsklovet har ägt helt enkelt. Så som sommaren också kommer göra. För här har det minsann planerats helfestliga sommarplaner.


Bland annat...
- TURKIET I TVÅ VECKOR!!
- PEACE AND LOVE!!
- JOBBA AUGUSTI!! (mindre kul, men pengar vafan!!)

- MASSA SLEEPOVERS OCH TJEJDAGAR/KVÄLLAR!!

- PARTY PARTY PARTY!!

- STRANDHÄNG MED MASSA MÄNNISKOR


Kan inte säga annat än att jag är fett taggad.

Fett taggad.

Av Linnea - 26 april 2011 17:57

"Peta lite med pinnen i brasan"

"Ja, men akta så du inte sabbar hennes glöd"

Av Linnea - 26 april 2011 17:54

I lördags grillade jag, S, M och V korv ute i solnedgången. Var fett med nice. Förutom att det var typ flera flera minusgrader så fort man gick mer än en meter från elden.


En kul grej var också hur många misstolkningar och roliga meningar man säger när man grillar korv med några kompisar.


Var bara det jag ville berätta. Herrå!

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards