När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Linnea - 8 april 2011 20:04

Nu ska jag sticka och hämta upp V vid ica. Men innan vi far hem ska vi handla lite frukt. Det blir nämligen fruktsallad som blir kvällens tilltugg. FRUKTSALLAD!? hahahahahah. värsta budgetfilmkvällen. Inga hyrfilmer heller, utan ett sagan om ringen maraton (=filmer som hon hade hemma).


SAGAN OM RINGEN!??? Jag kommer typ dö. Vill inte spendera halva natten framför alfer och vad det nu är för typer med. Vi hörs!

Av Linnea - 8 april 2011 20:00

När jag ändå är igång och berättar om mina korkhet(?) (hahaha, kunde inte bestämma om jag skulle skriva dumhet eller korkade kommentarer, så fick bli en blandning!) så kan jag ta och berätta om den jag berättade för E häromdagen.


Det var så att i nian (JA, NIAN!) ville jag ju bli sådär lätt solbrun inför skolavslutningen.

Jag: Men hur ska jag göra då? Måste man typ sola framsidan 10 minuter först och sen vända!?


Det enda jag fick till svar var asgarv. Jag var dock inte lika glad.

Av Linnea - 8 april 2011 19:54

Jag gillar att jag typ i höstas fick reda på att FTW betyder for the win.


Hela tiden har ju jag gått omkring och trott att alla sagt fuck the what. Jag menar, ett baklänges WTF (betyder what the fuck, ni som kanske är lika dåliga som jag!!) är ju inte konstigt liksom. Eller?


Nu när vi ändå håller igång så kan ni ju ta och förklara vad ROFLMAO och FUUU betyder. Har mina små aningar, men håller dom för mig själva.

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards