När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Linnea - 6 april 2011 21:47

Jag och C sitter i bilen på väg hem. Jag ser en taxibil i backspegeln, som gasar i full fart bakom mig.
Jag: Alltså taxibilar ska alltid köra som galningar.
C: Ja verkligen!
Taxibilen kör om mig...
C: Haha, men där är ju en taxibi...
C: Aha, det var däääärför du sa det!


typ gjorde min dag. bara så där

Av Linnea - 6 april 2011 13:27

Nu sitter jag här i min ensamhet och lyssnar på Eric Saade (HAHA!). Men faktiskt, om jag nu ska erkänna, så blev dagen genast lite bättre. Det blir inte bättre av att jag om några timmar ska in till stan och möta upp V och S för att gå till resebyrån och betala resan. WOHO!

Av Linnea - 6 april 2011 13:21

Ville bara säga att jag ska ta tag i mitt liv nu.

JAG SKA: gå till skolan, göra läxor och plugga i tid, inte äta godis och annat onyttigt tjugofyra sju (max tre dagar i veckan! haha), lyssna på vad mina föräldrar säger, städa mitt rum oftare, hjälpa till mer hemma (mat, disk, städa osv), träna (!), gymma, minska tiden vid datorn, vara social.


Helt enkelt SLUTA VARA SÅ JÄVLA LAT. Att det bara ska vara så himla svårt. Jag vill ju helst av allt bara sitta och göra ingenting dagarna till ända. Jag gillar faktiskt DET! Men nej, nu måste jag börja gilla och göra allt som jag ogillar. Jag både måste och SKA. Punkt.

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards