När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Linnea - 7 april 2011 19:09

idag var en skämtdag för oss under matsalen. där satt vi och drog våra torra skämt för varandra. rätt så underhållande ändå.


Varför står alltid Jimme Åkesson sist i kön?

- Han gillar att vara sist.


Vad svarar en japan på frågan om hur han mår?

- Strålande.

Vad ska man göra för att skrämma iväg en thailändare?

- Man gör vågen

Skicka Skellefteå AIK's logga till alla i Japan och visa att det finns värre katastrofer.

AIK's målvakt Viktor skrällde under kvartsfinalen,

fasth så gjorde han inte det. ;p;P;p;P;p;P;p;P;p;P

sen drog vi även den där med ankorna i himlen, vilket även var mycket uppskattande! nu har jag dock inte tid att skriva ut nå mer skämt, för det är hockey som gäller!

Av Linnea - 7 april 2011 19:06

Idag, NU - hockey (!!!)
Imorgon, 20.00 - vampire diaries (!!!)


trevliga tv-kvällar framöver alltså

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards