När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Linnea - 15 april 2011 20:50

Som vanligt gör jag en liten note-to-myself så jag ska komma ihåg vad jag ska göra, och i dett fall under påsklovet. Det är ju inte alltid så lätt att hålla koll på allt.

ATT GÖRA UNDER DE KOMMANDE 10 DAGARNA:
- Jobba tre dagar
- Middagsbesök hos Mi
- Klippa T & M
- Grilldag med S, Ma, N och K
- Filmkväll  & göra tagg-spotifylista-till-resan med V
- Happis över dagen med C och ev N och Sc.
- P-p-p-p-arty (!)
- Okejråå, eventuellt träna liiiiite, men bara lite.
- SOVA


När man har det så här nerskrivet på papper (eller i detta fall bloggen!)  så ser det ut att bli ett grymt lov. Det slår lätt årets sportlov (sjuuuuk). Dock lite svårt att slå höstlovet (London<3). Men det är ju bara att göra det bästa av situationen. Hoppas på härlig vårsol och att planerna går som planerat. Peace out!

Av Linnea - 15 april 2011 20:46

De tre orden Lost och vampire diaries beskriver min fredagkväll ganska bra. Tillsammans med lite choklad, chips och glass också. Men det är ju inte så viktigt att veta.

Av Linnea - 15 april 2011 20:42

Jag säger bara en sak, vilken kille!

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards