När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Linnea - 14 april 2011 00:17

Jag är så häääär (visar |--| = väldigt nära!!!!) på att sluta titta på lost!


Jag satt som vanligt framför datorn och skulle se ett avsnitt. Det är bland de sista i säsong 1. "Det här var ju en spännande och bra serie än så länge i alla fall", tänkte jag...


...MEN SÅ DOG MIN FAVORITSNUBBE!!! Alltså, vad tänker dom med!? Dom kan ju inte bara döda han. Han var liksom den bästa av dom bästaste. Jag menar, vad ska jag nu göra!?


Övervägde länge om jag skulle sluta eller inte, men nyfikenheten är för stor. Jag vill ju veta vad som händer på den där förbaskade ön.

Av Linnea - 14 april 2011 00:12

Jag och E är på H&M och ser en inte allt för förträfflig klänning.
E: 70-talet ringde och ville ha sin klänning tillbaka.
Jag (smått ironisk): Haha, vad kul. Den gamla klassikerna..
Jag (nästan direkt efter): 2005 ringde och ville ha sitt skämt tillbaka.
E: Hahahhahahahhahaaha


Man har sina moments ibland alltså. (Detta var extra kul eftersom jag inte är en sån där assnabb-svar-på-tal-brud. Men ibland, ja ibland så händer det.

Av Linnea - 14 april 2011 00:09

  • Varför heter det kyckling? Det är väl hönan man äter.
  • Har man sett för mycket kriminalserier när man kan säga vilken serie det är genom att känna igen hur de filmar, vilket ljus de använder osv osv?
  • Mitt hår mår inte så bra. Ska det få offras för att bli blont eller kör jag kurerande style med mellanbrunt hår ett par månader?

Av Linnea - 14 april 2011 00:06

Gött med påsklov nu. Ledig resten av veckan, hela nästa vecka och måndagen veckan där på. Hur soft?

Det firar vi med en övikstrip, sen lite jobb, middagsträffar, happistrip, lite mer jobb och sedan filmkvällar, partajj och kompishäng. Ser ut att bli ett bra lov med andra ord. Nu när solen skiner och allt.

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards