När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Linnea - 7 augusti 2009 20:21

Frukost - mackor, Mellanmål - macka, Lunch - nachotallrik, Middag - Macka, Kvällsmål - Macka.


Jag känner att mina matintag under dagen är väldigt varierande. Om jag inte äter en ostmacka får det bli en köttbullemacka. Jag tror närmare bestämt att jag har ätit alla möjliga mackor som finns under dessa två dagar. Dels beror det på att jag jobbar hela dagen på ett café, så mackor är väldigt bekvämt att äta då eftersom det finns där.


Men imorgon ska jag äta riktiga middag och kanske gröt eller flingor till kvällsmål. Inga mer mackor! :D

Av Linnea - 7 augusti 2009 19:45

Nu är jag äntligen hemma och kommer faktiskt vara hemma hela kvällen. Inte för att jag kan vara uppe så länge, ska ju jobba imorgon också. Men iaf, nu är det första gången på några dagar som jag kan sitta i vardagsrummet, ta det lugnt, och se på Prison Break! :D


Såg hela första säsongen under veckan i Umeå och nu har jag precis börjar se säsong 2. Har kommit tre avsnitt. Men ja, under sommarlovet har jag som mål att se alla fyra säsonger! Tre på dvdbox och så den fjärde som är på tv nu.


Och jag har börjat förstå dom som kallar mig nöööörd 8D <333

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards