När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Linnea - 17 augusti 2009 19:46

Okej, jag är på lite bättre humör idag, men den är inte riktigt på topp. Troligtvis blir den det på onsdag, men varför säger jag inte. :)


Idag började dagen som vanligt med jobb 8-16. Direkt där efter käkade jag en kycklingmacka och gjorde mig redo för lite träning. Har inte tränat sen i torsdags, så det var rätt så skönt ändå. For hem, och nu är jag hemma. Som sagt, jag hinner inte göra så mycket dom dagar då jag både har jobb och träning. Som imorgon också, då det är match. Men sen onsdag, torsdag och fredag är jag ledig från jobbet (dock inte från alla träningar), men jag ska ändå hitta på något roligt med kompisarna. Det känns som om det var länge sen sist. Sen när skolan börjar så jobbar jag en helg i månaden, så då har jag gott om tid för kompisar, fast då kanske man måste tänka på läxor och träningar också. Men det löser sig. :)


Nu känner jag bara för att skriva av mig en massa. Det känns som om jag inte skrivit på länge. Eller som att jag har skrivit, men inte skrivit något speciellt. Inte för att jag skriver något speciellt nu heller, men det är bara skönt att låtar fingrarna flyta fram på tangentbord. Haha, och precis när jag skrev det där så stannade min hjärna och jag funderade säkert i tre sekunder på vad jag skulle skriva här näst, och jag har fortfarande inte kommit på det. Jag funderar att slå till på stort och skriva något vettigt i nästa inlägg, bara för att. Men det kommer nog inte gå.


Men jag ska försöka.

Hoppas ni inte tog er tid och läste detta onödiga inlägg.

Tjohejs!


Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards