När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Linnea - 19 augusti 2009 23:06

Jag funderade på att skaffa en blogg på devote.se och när jag försökte registrera mig så stod det att jag redan hade ett konto som var inaktiverat, men jag kunde inaktivera upp det (och då gjorde jag så klart det).


Kan säga att jag blev väldigt förvånad när jag såg att bloggen var en blogg jag skapade i början av sjuan och skrev i den under två månader. Oktober och november 2007.


Haha, riktigt underhållande var det att hitta den.

Skrev ju väldigt vackert på den tiden och jag minns sakerna jag skrev om, men jag har inget jävla minne om att jag skrivit det - eller ens registrerat mig på devote.

Av Linnea - 19 augusti 2009 21:28

Vet ni en sak. Jag har börjat digga låten "Halo".

Och vet ni en till sak. Jag lyssnade på den på youtube och hann komma säkert 30sek in i låten då jag hör den börja om på nytt. Stänger av den och hör att den börjar på radion. C00000lt. Not.


Nu vet ni det :)

Av Linnea - 19 augusti 2009 10:54

Nu är det dags för lite shopping och jag måste köpa nya grejer till skolstarten också!


Ett litet problem, här sitter jag - i pyjamas och smutsigt hår. Aja, det blir goodbye datorn och hej dusch, frukost, fixa iordning mig och sen dra. Och jag ska bli klar innan tolv!


Tjohejs!

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards