När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av Linnea - 15 augusti 2009 17:45

Det var ett tag sen jag hade min Green Day-period. Närmare bestämt när jag gick i sjuan.


Men nu är det så här att jag har börjat lyssna smått på dom igen. Särskilt låten 21 guns, som roligt nog spelas då och då på Rix Fm. Och eftersom vi har på rix fm på jobbet hela dagarna långa så kan jag ju omöjligt missa den. Så minst en gång per dag hör jag den!


En lite irriterande sak angående rix fm är att när jag äntligen fått någon favoritlåt så ska dom spela sönder den sjuttioelva gånger per dag! Då kan ju vilken människa som heslt fatta att den inte är bra. Dom låtar som spelas sönder just nu på rix fm är fairytale, ayo technology och is it true. Jobbigt!


Fast det är ju så. Om man inte klagar på att dom spelar den för mycket så klagar man säkert på att dom spelar den för lite. Man kan aldrig vara helt nöjd! :)

Av Linnea - 15 augusti 2009 17:42

Vad skönt, nu har man en ledig dag från jobbet. Imorgon alltså. Och ja, vad ska man göra då, om inte träna. Det känns som om mitt liv just de här senaste veckorna består av att sova, äta, jobba, träna, lite dator. Nej, sen när skolan börjar blir det att skära ner på sovandet, jobbandet och träffa mina kompisar oftare och göra saker. Nu känns det som om jag inte har tid till så mycket sånt, utan det kommer i andra hand. Dock har jag faktiskt planerat filmkväll idag, vilket var ett tag sen sist. Så det blir myyys :)

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards