När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Linnea - 18 augusti 2009 23:00

Fyyyyy, jag som var så glad så jag skulle skriva ett superdupermegabra inlägg och sen när jag skulle bläddra ner och klicka på spara inlägget så lyckas jag med mina tjocka klumpiga äckliga fingrar trycka på alla möjliga knappar så att internet går bak en sida. Jag klickar framåt igen, och hela inlägget är borta!


Här var jag i min glad-o-meter nyss:

GLAD-X---------------------------------------------------------SUR


Nu är jag här:

GLAD----------------------------------------------X-------------SUR

Av Linnea - 18 augusti 2009 22:39

Glöm deppigheten sen tidigare, nu är mitt humör på topp!

  • Vinst mot Alvik med 2-1 idag. Grymt bra match!
  • Ledig i tre dagar från jobbet!
  • Shopping imorgon!
  • Sovmorgon imorgon!
  • Regnet försvann till kvällen!
  • Skola snart! (?) (Ska bli skoj att lära sig klippa :D)
Av Linnea - 18 augusti 2009 16:07

  • Du behöver inte stänga persiennerna på kvällarna (för det är ingen varm och stark sol som väcker en på mornarna)
  • Du fryser när du sitter i bilen på väg till jobbet.
  • Termometern visar 10grader på morgonen.
  • Skolan början inom en vecka.
  • Det börjar bli mörkt innan klockan nio på kvällen.

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards