När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Linnea - 12 mars 2010 21:26

Fredagsmys, check!. Har laddat upp med Ben and Jerry och lite småsnacks. Om 4 minuter börjar filmen National Treasure på trean (eller vilken kanal det nu var). Ser att Nicolas Cage har huvudrollen, och han är ju en grym skådis enligt mig, så jag antar att filmen är sevärd. Så ja, det är väl vad jag ska göra resten av kvällen. När den filmen är slut ska jag packa, för imorgon ska jag stiga upp tidigt och åka iväg och spela lite innebandy.


Någon som har sett National Treasure? Vad tyckte ni om den? :)

Av Linnea - 12 mars 2010 20:02

  • Det är gott
  • Nudlar är enkelt att göra
  • Kyckling är enkelt att göra
  • Kokosmjölksås är enkelt att göra
  • Nudlar är gott
  • Kyckling är gott
  • Kokosmjölk är gott
  • Allt är enkelt att göra tillsammans
  • Allt är gott tillsammans
  • Jag kan typ inte laga nåt annat

Okej, första och sista punkten var dom viktigaste. Ciao!

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards