När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Linnea - 24 mars 2010 18:13

  • Skola 8.15-14.50 Men det är inte skola, utan EGEN HÅRVÅRD! Hela förmiddagen fixar en mitt hår. Klipper, avfärgar, tonar, ja allt möjligt! Och sen hela eftermiddagen fixar jag hennes!
  • Stan med E. Shoppa lite smått till våren. Dock ska jag mest spara pengar, men lite kan jag unna mig. :)
  • Käka ute med E. Inte bestämt vars, men något gott blir det i alla fall!
  • Bio på kvällen! Blir Shutter Island eller Remember me. Mest troligt den förstnämnda. Och så blir det remember me på påsklovet.
  • Till sist hem och sova gott!

Kan inte säga annat än att morgondagen kommer bli gr8! Längtar längtar längtar. :D Men nu ska jag längta lite till och sen ska jag byta om för lite bollsparkande 19.30-20.30 Och så lite löpning efter det! Så jag kommer bli helt slut och kunna sova gott inatt. :) Ciao!

Av Linnea - 24 mars 2010 18:03

Idag vill jag kreativa till det lite med en dagens musiktips istället för att bara skriva någon låt jag tycker är bra. Detta är dessutom ett svenskt band! Dagens musiktips är deras album som kom ut 2009, Age of Hysteria. Dagens musiktips är hela det albumet, men mina favoritlåtar för stunden är Shallow Beautiful People, Summer, Age Of Hysteria och Class Of 2000. Så om ni inte orkar lyssna på hela albumet, lyssna på någon av de tre låtarna jag nämnde. Bandet jag snackar om är så klart Neverstore!

Av Linnea - 24 mars 2010 08:38

  • Jag har hittat mina älskade converse som varit borta en längre tid. Eller ja, pappa hittade dom, men i alla fall! <3
  • Det har varit soligt och fint i tre dagar.
  • Jag har använt skinnpajen de två senaste dagarna.
  • Imorgon är det Egen Hårvård.
  • Det är snart påsklov!

WIHOOO :DDDDDD

Våren/sommaren gör en verkligen glad :D

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards