När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Linnea - 21 mars 2010 22:34

Snart är det en ny vecka med nya tag. Ser framemot veckan. En sån där härlig vanlig skolvecka innan det smått börjar närma sig påsklov (torsdagen veckan efter det).


Detta ser jag framemot:

  • Egen hårvård i skolan på torsdag! (Vi får fixa våra hår hur vi vill. Klippa, färga, slinga osv).
  • Idrottslektionen och arl-lektionen är inställd till veckan.
  • Vi slutar tolv på fredag! (Vanligtvis brukar vi sluta tjugo i tre).
  • Jag är frisk! (Förra veckan låg jag hemma tre dar)
  • Sommartiden börjar på söndag (Wiho, snart sommar!)
  • Match i helgen. (Sånt är alltid skoj :D)
  • Klippa mormor
  • Gå på bio med ett par kompisar. (Det blir Remember me!)
  • Träna träna träna (Beach -10 här kommer jag! 8])

Sen finns det ju lite negativa saker med veckan. Som att vi har tråkig läxa tills imorgon, stor redovisning på tisdag (som jag inte börjat träna till :S), idrottsläxa, en bok som vi måste ha läst klart (som jag läst en tredjedel av :S) och att jag kommer få lite sömn eftersom jag vill få så mycket gjort och då kan jag lätt bli grinig på morgonen. Men ja, detta är ju ingenting jämfört med det positiva med veckan. Så se allt från den glada sidan! :D

Av Linnea - 21 mars 2010 15:46

Och ja, Neverstore var på besök dag. På mitt jobb alltså. Dom hade ju vägarna förbi, hehe. Det är bra att jobba där jag jobbar. Då kan man ibland ha tur att se lite kändare människor som gör det roligare att jobba. Haha :D

Av Linnea - 21 mars 2010 15:37

Idag var en trevlig dag. Neverstore var nämligen på besök! Även fast det bara var en kort stund så var det trevligt. Dom hade ju tid att sätta sig i soffan och ta en fika och bara slappa. Sen skulle de flyga iväg. Och jag fick som sagt något extra roligt att kolla på medan jag bredde mina mackor. Trevligt trevligt! :)

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards