När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Linnea - 15 mars 2010 20:49

Förra inlägget var mer för mig själv. Ville skriva ut mig om hur äckligt det var. För då kanske jag skulle må lite bättre. Det återstår att se. Om jag lyckas klara mig under kvällen. Men ja, det är inget ni behöver läsa, så skippa gärna förra inlägget.


Nu ska jag krypa ner under täcket och sätta på en film. En barnfilm kanske. Det var längesen sist. Förut brukade jag alltid titta disneyfilmer när jag var sjuk, men nu har jag inte varit sjuk på länge, så det var ett tag sen sist. Men ja, vilken film ska man ta då. Man får gå och gräva i filmhyllan först. Ciao!

Av Linnea - 15 mars 2010 20:44

Att spy är typ det äckligaste som finns. Och min framtida vecka såg ju väldigt lovande ut. I torsdags insjuknade mamma i magsjuka och gjorde ni-vet-vad hela natten. Kunde knappt sova. Någon dag därefter låg pappa utslagen. Och ja, jag kunde ju nästan ana vad som skulle hända mig. Tur att jag fick spela innebandymatchen i lördags och fotbollsmatchen i söndags innan jag insjuknade. För det är idag som jag mått illa hela dagen. Jag kom hem från skolan, valde att skippa träningen och ja, nu ligger jag här med en röd hink bredvid sängen. Inte skoj!


Nu ska jag försöka friskna till. Men hur påskyndar man tillfrisknandet av magsjuka? Usch, jag blir spyfärdig bara jag tänker på magsjuka. Hatar verkligen att spy! Klarar inte av det. Usch. Usch. Usch.

Av Linnea - 15 mars 2010 08:16

Finns det någon värre dryck än juice med fruktkött i? Man hör ju bara hur äckligt det låter. Fruktkött.


Och inte var det roligt när mina päron hade köpt hem det. Jag har smakat det en gång, men aldrig mer! Det enda man känner är de där klumparna/bitarna. Man kan inte koncentrera sig på drycken på grund av att den innehållar fruktkött.


Nä, tur att hon har köpt hem multivitamindryck nu. Helt ren, utan fruktkött. Mumsfilibaba!

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards