När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Linnea - 16 mars 2010 18:25

Observera att det där inte är min ulltimata drömkväll jag hade kunnat drömma om (I inlägget nedanför). Då skulle jag förmodligen valt något i stil med "En sval kväll, liggandes i min hängmatta med en god fruktdrink i handen efter en solig dag på stranden i det varma underbara Thailand." Hur awesome hade inte det varit? Men ja, det jag ville säga är att jag försöka göra drömkvällen så realistisk den kunde bli. Och ja, det var det perfektaste jag kunde få till det en tisdagkväll, vilket inte är så perfekt alls. Så man kan ju fortsätta drömma lite till om Thailand. <3

Av Linnea - 16 mars 2010 18:20

Mamma kommer hem från sin rundvandring på stan. Hon har tänkt på mig och kommer hem med en BJ i min favoritsmak. Dessutom har hon hyrt min favoritrulle så jag har något att titta på. Som om det var nog, det går dessutom en superbra film på tv ikväll också, så jag slappar framför filmer resten av kvällen - med bj-glassen i ett stadigt grepp i handen så klart.


Men nej, hon har förmodligen inte alls tänkt på mig och köpt hem någon BJ eller hyrt film. Hon tycker att de filmer vi har hemma duger. Ja, dom som jag har sett sjuttioelva gånger. Och det är verkligen ingen perfekt tv-kväll. Tisdag. Jag gillar inget som går på tisdagar. Följer knappt några program nå mer. Prison Break var det enda vettiga att följa <3 Nu ser jag bara de filmer som visas på helgerna om jag har tid.


Puss!

Av Linnea - 16 mars 2010 17:28

Det känns som om jag sett filmerna i min hylla flera gånger om. Det är med andra ord dags för en bunt med nya filmer. Så kom med tips. Vilka är dina favoritfilmer? Ska nog hyra ett par till helgen och under lovet kommer det säkert bli lite filmkvällsmys då och då, så det kan vara bra att ha ett par filmtips så man slipper stå i hyrbutiken i timmar. :D

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards