När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Linnea - 26 mars 2010 15:22

.. och frågade om jag ville jobba nå under påsklovet.


WIHO :D Jag har ju erbjudit mig att jobba då, eftersom det alltid är bra med lite extra pengar. Vill ju kunna shoppa vår och sommarkläder! De ringde nyss och frågade om jag skulle jobba fem dagar. Jag kunde inte på en dag, eftersom jag går skola då. Men resterande fyra dagar tackade jag ja till. WIHO :D

Av Linnea - 26 mars 2010 14:51

Idag kommer det bli fredagsmys på hög nivå. Först ska jag på skoprovning kl.16.30 Okej, det är inte särskilt fredagsmys, men efter det ska jag och V knalla till Ica och köpa lite B&J. Därefter sticker vi till henne och vi har laddat upp med en hög med filmer! Så ja, det är min kväll. MYYYYS!

Av Linnea - 26 mars 2010 14:28

Om ni någon gång har en bok som ni ska läsa ut och sedan ha ett boksamtal om så har jag ett otroligt bra tips. Ni behöver väl bara läsa lite i början för att komma in. Eller ja, ni kan läsa början och slutet så ni vet inledningen och avslutet. Sedan är det bara att googla på lite olika recensioner om den boken. Perfekt!


Och ja, detta är ett tips för nödfall. Bäst av allt är ju bara om ni delar upp boken och läser lite varje kväll så kommer ni nog hinna läsa ut den. Men ja, ifall att liksom.. :)

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards