När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2009

Tyda drömmar - som denna dröm :D

Av Linnea - 11 augusti 2009 11:32

Jag skulle vilja ha en sån där Tyd-din-dröm-bok bara för att. Skulle vara en rolig grej. Eller om ni har en så skulle ni kunna tyda mina drömmar åt mig. :)


Som inatt till exempel. Jag drömde om att jag badade i ett äventyrsbad i Boden (då det var sommar) och åkte sedan till någon slalombacke där (då det helt plötsligt blev vinter). Jag fick ett par miniskidor och var sur för mamma hade gett dom fula och små skidorna till mig. Helt plötsligt hade jag skaffat en pojkvän från Boden som åkte där med mig. Jag visade honom värsta volten rätt ner i snön. Vi blev sura på varandra och han stack hem och jag gick och knallade på stan (sommar igen). Jag gick vilse i ett litet köpcenter, men till slut kom han och hämtade mig. I bilen fanns hans pappa och två bröder. Senare åkte jag och familjen tillbak till Boden, fast då hade det blivit nå gammalt ställe. Vi försökte parkera i ett parkeringshus av sten, men det var svinmånga bilar som stod huller om buller och man kom knappt ut utan att krocka i något.

Sen var vi på nån sorts skola. Typ långt bort, så man kunde bo där. Jag, han, min syster, en klasskamrat som jag knappt umgicks med under högstadiet och nån random person lekte jaga bland korridorerna. Fast det var nån ful jaga med konstiga regler. Därefter gick jag och min pojkvän till nån random stor stuga i området där skolan var och brände ner det. Eller egentligen var det inte vi, utan nåt jättefult stort troll. (Typ trollet från harry potter). Vi sprang bort där ifrån och gömde oss bakom en annan stuga när vi såg rektorn komma dit. Sen gick dom där ifrån och började leda den skyldige. Då vaknade trollet och typ började jaga alla på skolan.


Sen ringde telefonen och det var mamma som undrade om jag hade stigit upp. Klockan var elva. Fyyyy, då fick jag inte veta slutet D:


Hahahhaha, någon som kan tyda denna dröm åt mig? :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 30 december 2012 09:43

Alltså jag förstår mig verkligen inte på min egen kropp. De senaste två åren har jag slutat med fotbollen och slutat träna sjuttioelva gånger i veckan. Nu nöjer jag mig med cirka 3-6 pass i veckan, så självklart har jag gått upp några kilon sen mina ...

Av Linnea - 30 december 2012 09:38

Åhh, jag som hade planerat så länge att åka slalom/snowboard idag! Det såg ju till och med lovande ut när de endast hade lovat några ynka minusgrader till skillnad från hela veckan, då det varit minst tjugo varje dag. Nu när jag tittar ut är det blås...

Av Linnea - 30 december 2012 09:31

Ibland vill jag bara vara en vettig och bra människa. Jag vet/tror att säkert över hälften av mina så kallade "kompisar" inte ser mig som så. Men med en sån personlighet kommer så många goda åsikter och känslor. Och med för mycket känslor tycker jag ...

Av Linnea - 29 december 2012 23:11

Ja, jag vet att jag är en kall och okänslosam person. Så tror inte ni behöver påminna mig om det fler gånger. Det finns lite regler som är typiskt mig:1. Om det inte gynnar mig också så ser jag oftast ingen anledning till att göra det.2. Jag trivs vä...

Av Linnea - 28 november 2012 22:58

Jag verkligen älskar min lillasyster kloka kommentarer om pengar nu för tiden. Den senaste hon drog var när vi pratade om att det är bra att vi har extrajobbat medan vi går i skola - och på så sätt tjänat några tusenlappar extra i månaden än vad de "...

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards