När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Linnea - 2 december 2009 22:25

Innan jag loggade in här så kom jag på värsta superinlägget. Fast sidan var lite seg att ladda upp, så jag bestämde mig för att ta och spela lite röj - som jag är beroende av. Spelar det flera flera flera gånger per dag. Sen när jag tog en mina så böt jag till denna internetida och loggade in. Men tror ni inte jag hade glömt mitt superinlägg skulle handla om? Verkligen jobbigt att inte minnas det. Himla röj!

Av Linnea - 2 december 2009 12:58

Nu har vi datakunskap. Förra avsnittet jobbade vi i Word, vilket var supertrist. Förra datakunskapen började vi på ett nytt avsnitt - Excell. Det är tio gånger roligare och dessutom har vi fått en ny datasal med egna bärbara datorer. Bättre än de gamla och sega datorerna. Så nu är jag glad! :D

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards