När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 31 december 2009

Av Linnea - 31 december 2009 13:56

Idag är det sista dagen på året.. Det känns ganska konstigt att säga det. Jag vill ju ha mer av 2009. Fast förhoppningsvis blir 2010 ett bra år det med! Med en Thailandresa hoppas jag också! Fast ja, jag gillade 2009.


Vad ska ni hitta på idag då, den sista dagen på året?

Av Linnea - 31 december 2009 13:50

Idag på jobbet så firade vi det nya året 12 timmar för tidigt, nämligen tolv på dagen! Under lunchtiden så drack vi cider och käkade små merci-chokladbitar och skålade lite. Det var endast fem personer som jobbade, så det var en rätt så skön dag. Slutade ju väldigt tidigt också på grund av att det är nyår, men det var ju bara bra. Lite mindre pengar dock, men det gör inget en gång.


Nu ska jag förbereda kvällen. Ska sticka till en kompis och umgås. Se på film osv. Sen vid tolv drar vi in till stan och ser fyrverkerierna. Haha, jag har inte sett "riktiga" i stan sen jag var typ 7år, så det ska bli roligt å se. Självklart tar man med systemen, så vi får hoppas att det blir nå bra bilder. Vi tar sen nattbussen hem till henne och fortsätter nyårsfirandet där. Lär vara uppe hela natten och sova till två dagen efter. Men det får man på nyår!


Ciao :*

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards