När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Linnea - 14 december 2009 23:16

Nu efter träningen har jag suttit och läst igenom lite stenciler från svenskan. Ett stort prov imorgon - och jag började plugga... IDAG. Lyckat Linnea, lyckat!


Fast nu kan jag allt vad kontraproduktiv, makroperspektiv, post skriptum, suffix, prefix betyder. Det känns ju nice!


Gonatt

Av Linnea - 14 december 2009 18:49

Nu har jag precis avnjutit en god middag bestående av ett mjukt tacobröd samt lite grönskaker, köttfärs och gräddfil. Gott gott!


Fast innan jag började äta så funderar jag på om det ska skrivas tacos eller taccos? Jag vet faktiskt inte vad jag brukar skriva. Jag brukar nog skriva båda två. Fast på senaste tiden har jag varit ganska lat och då är det ju enklare att skriva den med en bokstav mindre, så det har oftast blivit tacos för mig på senaste tiden.


Men vad skriver ni? Taccos eller tacos? :)

Av Linnea - 14 december 2009 16:30

Nu ska jag ner och käka middag. TACOS! Kan vara en av mina top 10 favoriter på maträtter. MUMSFILIBABA!


Vad har ni för favoriter? :)

Av Linnea - 14 december 2009 16:17

Känner lite panik över att jag inte börjat plugga till svenskaprovet som är första timmen imorgon. :o Så nu har jag bestämt att jag MÅSTE plugga två timmar idag. Frågan är när jag ska planera in det. Innan middagen orkar jag inte för jag är alldeles för hungrig för att orka koncentrera mig. Så det blir efter fem någon gång. Men sen har jag träning 20.30-22.00 - och jag skulle ALDRIG klara av att missa en träning på grund av plugg. Så det får bli en pluggtimme mellan sex och sju samt elva och tolv. Perfa!

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards