När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Linnea - 22 december 2009 11:38

Nu ska jag dra till stan för att ta en fika med Kicki. Blir en massa skvaller och annat skoj. Därefter blir det en sväng på stan för lite shopping. Självklart lite julklappar men även lite andra läckerheter - som lite julklappar till mig själv. Hehe :) Ciao!

Av Linnea - 22 december 2009 11:14

Hur kul är det att vara sjuk på julafton? Det vet jag faktiskt inte. Har aldrig varit sjuk på julafton eller nyår. Däremot har jag varit det på min födelsedag några dagar senare, och det var inte kul.


Men idag (eller egentligen igår kväll) så började jag känna av min hals lite. Och igårkväll hade jag huvudvärk. Snälla, jag vill inte bli sjuk nu! Det passar verkligen inte. Jag ska faktiskt jobba massor under lovet också. Piss också! :o


Kanske är svinis som håller på bryta ut? Nä, det tror jag inte. :)

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards