När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Linnea - 2 april 2010 15:30

Jag minns när jag cirka 10 bast. Då brukade vi åka iväg till H med husvagnen under hela påsklovet. Det var första tripen med husvagnen för året och där borta åkte vi skidor och skoter dagarna långa. När man for var det ganska kallt och snö på marken. När man kom hem så satt man med näsan upptryckt i bilrutan och kollade ut på marken. Asfalt. Snacka om glad man blev.


Det är typ mitt finaste minne från förr som har hänt under påsken. Och det är så jag har lärt mig att under påsk ska det bli vår. Om snön håller på att smälta innan så är det bara fejk, för dagen efter kommer det bara att snöa på ännu mer. Men idag, första dagen på lovet, är det över sex plusgrader, strålande sol, en massa slask och väldigt härligt! Jag hoppas att asfalten kommer fram under påsk i år igen. :)

Av Linnea - 2 april 2010 15:21

Igår kväll blev det party med brudarna. Riktigt roligt! Det var längesen sist så det behövdes verkligen. Det blev charader, norsk karaoke, ölspel, fika och snacks samt rolig dans! Var helt slut idag, så har legat i sängen till ett ungefär. Eller legat i soffan rättare sagt. Somnade där igår natt. SKOJ SKOJ! :D

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards