När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Linnea - 6 april 2010 18:20

Jag känner mig ganska stolt när jag tänker på vad jag lyckats åstadkomma med bloggen. Om jag tänker på när den var nystartad alltså (för typ ett år sen). Jag hade alltid något roligt (och tråkigt!) att skriva om, som väldigt mycket folk tycktes gilla att läsa. Det var roligt!


Det är helt annorlunda i dagsläget! Nu kilar jag stadigt med 1 ynka besökare per dag. 2 om jag har tur! Och om jag har ännu ännu mer kan jag lyckas komma upp till 4. Och inte nog med det, jag producerar fram halvsjaskiga inlägg utan någon poäng (som detta inlägg, om man nu måste nämna något exempel). Bloggen är som sagt inte på topp. Det känns som om flera av kategorierna inte har använts på länge och jag har ingen fantasi att komma på nya som jag skulle kunna tänkas använda ofta. Vad gör jag för fel!? Har mitt bäst-före-datum gått ut? Är jag för gammal för bloggvärlden? Ja, jag har många frågor utan svar.


Jag bara sover, jobbar, äter, tränar, bloggar, sover, äter, jobbar, bloggar, tränar, sover. Plus lite kompisar, familjemys, filmkväller, shoppande då och då. Men bara då och då. Mitt liv känns ju great!


Och mitt förra lilla "hat"-inlägg var endast för att jag var uttråkad och ville bli lite pissed off på någt. Jag såg rampljuset och - tadaaa - mitt offer! Och nu blev det dessutom ett till sånt där tråkigt inlägg. Vad vill ni se mer av i bloggen!!??



Hahaha, vilket tragiskt inlägg jag fick till va? När jag läser det så typ: "Men stackars tjej. Hoppas hon finner ljusglimten i livet snart!". Sen kommer jag på att det är mig det skrivs om. Som tur är att man kan förvrida det lite och bara ta alla tragiska och urtråkiga saker. För jag är väl inte så där tråkig? :o :D



Av Linnea - 6 april 2010 18:08

"Är rampljuset i vägen kan du stänga ner det genom att trycka på krysset i högra hörnet".

 

Men dom borde fatta att man inte orkar trycka på det där röda krysset dag ut och dag in. När man väl tryckt där en gång så borde dom fatta att rampljuset är i vägen och inte visa det nå mer. Den är bara jobbig. Jag har en mini-pc så jag måste skrolla ner varje gång för att jag bara ser det där jävla rampljuset. Och det där man scrollar med på min datamus kommer typ gå sönder för att den är så överanvänd. *snyft*


Nej till rampljuset!

Okej om man tryckt på krysset en gång, då kan den visas igen. Men är man på sin tvåhundrasjuttiotolfe gång så borde den vara stängd hela tiden!

Av Linnea - 6 april 2010 15:57

Under dagen händer det kanske 80% roliga grejer eller saker som någon säger, så ja jag tycker jag lever i en rätt så underhållande miljö med roliga personer (inklusive mig själv, haha, tro det eller ej!). Direkt efter alla dom här roliga grejerna har hänt så börjar jag tänka igenom tänkbara blogginlägg som handlar om händelsen. Jag kommer på värsta bra och roliga inläggen.


När jag väl är hemma och har tryckt på "skapa inlägg" så sitter jag bara där och stirrar mot skärmen. Det är helt blankt i huvudet. Totalt. Jag kommer inte ihåg något roligt som har hänt under dagen. Bara tråkiga vanliga saker. Jag hade ju memorerat en där roliga konversationen och citerat det **** skulle säga. Men så fort jag ska skriva ner det så kommer jag inte ihåg någonting.


Så av dessa 80 % roliga grejer så får ni endast se ungefär 10 % roligheter i bloggen. Det är allt jag kan pressa fram från mitt dåliga närtidsminne. Hmpf!

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards