När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 24 april 2010

Av Linnea - 24 april 2010 18:09

Och nästan precis efter att jag skrivit förra inlägget, vad tror ni händer? Jo, Djurgården gör mål. 2-2. Kan bli en femte sudden. Fem av sex matcher. Otroligt jämnt. Men nu får faktiskt HV ta och vinna!

Av Linnea - 24 april 2010 18:06

2-1 till HV. 5 minuter kvar. Powerplay för Djurgården. Helt öppet mål, men Liv gör en otrolig räddning.


Jag kan inte säga något annat än att det är riktigt riktigt spännande!

Av Linnea - 24 april 2010 17:38

Här har man kilat stadigt på cirka tre fyra besökare perdag. Helt fine, enligt mig. Sen så kollade man statistiken nyss. Ett rakt sträck helt upp! Från två besökare ena dagen till 30 besökare andra dagen. Hur är det möjligt? Jag har inte varit mer aktiv, jag har inte kommenterat någons bloggar, jag har inte gjort något speciellt. Och sen har jag inte uppdaterat något igår så det sjönk sedan sakta till 20 besökare dagen efter det och sedan till 12 besökare dagen efter det och nu är det som vanligt igen. Vad var det för konstigt egentligen? :o Den får gärna göra så lite oftare. :D

Av Linnea - 24 april 2010 17:31

Helgen har verkligen börjat kanon!


Kort skoldag på fredagen, innebandycup på eftermiddagen (gick inte så bra, men var kul i alla fall!) och sedan blev det filmkväll hos E, med P, A och E! Vi gjorde värsta gomiddagen, marängswiss till efterrätt och så hyrde vi filmer och hade det grymt roligt. Sen på morgonen/förmiddagen klippte vi hår, slingare hår, målada naglarna (på kvällen), färgade ögonbryn och fransar och snackade lite tjejsnack - så som man ska göra på en tjejkväll. Detta måste verkligen göras om snart. Det var första gången vi hade det och vi längtar tills det blir igen. Och gomiddag, efterrätt, godis, frukost, ögonbryn och fransfärg för ca.80 spänn är ju kanon! :D


Vid tretiden begav jag mig till fotbollsplanen och tittade när mitt lag spelade. Jag själv har asont i halsen, så vilar från matchen. Vinst med 3-0. Gött! Kan inte spela imorgon heller, men hoppas på vinst då med! Nu är jag hemma och tittar på en annan match. Kan vara en avgörande finalmatch. Fast det är otroligt jämnt! Heja HV! :D


Snart blir det att värma lite gratäng och kött! Ikväll blir det lite filmmys igen. Dock vet jag inte med vem än. Får ringa över någon snart. Fast alla är typ borta. :( Aja, vi får se hur jag löser det.


Hoppas ni har haft en bra helg hittills! :)

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards