När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Linnea - 10 april 2010 18:39

  • Ett grönvittrandigt linne med knappar i mitten, 199:-, MQ
  • Ett armband med massa mörka kedjor, 99:-, MQ
  • En dvdbox med två filmer i, 199:-, Hemmakväll

Blev som sagt en stanrunda. Fick med mig hem ett fint vårigt linne och lite andra grejer. Var även på stan för cirka en vecka sen. Då fick jag med mig hem detta:

  • Skinnjacka, 299:-, H&M
  • Svarta tygskor, 129:-, H&M
  • Röda converse!!! <333 699:-, Nilsons

Jag blir på ett sådant shoppinghumör nu när det börjar bli vår och allt. Solen börjar skina oftare, asfalten börjar komma fram och jag blir bara så glad och shoppingsugen! Har faktiskt beställt två linnen, en väska och ett halsband från h&m som kom hem förra veckan. Sjukt lång väntetid, men snygga grejer iaf! :)

Av Linnea - 10 april 2010 18:07

Klockan är redan sex! Helt sjukt. Vars har dagen tagit vägen. Det började ju med att jag vakande vid elva tiden. Käkade frukost. Gjorde mig iordning. Vid ett for jag till stan. Fick med mig hem ett linne, ett armband, två filmer och två hyrfilmer. Totalt fyra timmar bara där. For till mormor och käkade, klippte hennes syster och bara var. For hem när jag var klar. Och nu är jag alltså hemma.


Ska bara slappa framför datorn ett tag till. Ikväll blir det att se hyrfilmen man hyrde tidigare idag. Någon Final Destination film. Den nyaste. Har en massa massa snacks som måste ätas upp också. Vilken osis. :)

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards