När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Linnea - 5 april 2010 21:50

Har tränat idag. Kändes att det behövdes efter långhelgen, som har innhållit både festandes, godis i mängder, påskmiddager stora som vattenmeloner och slapp framför teven. Hade inte tränat sen i onsdag heller så nu börjar vi den nya veckan med att träna måndag tisdag och onsdag och sen lördag och söndag. På torsdag och fredag ska jag ha lite fritid till att shoppa, gå på bio och ha sleepover/filmkväll. Nice vecka helt enkelt!

Av Linnea - 5 april 2010 16:15

På tal om tidsinställda inlägg så såg jag hur långt fram man kunde välja att tidsinställa det. År 2015. Tänk om jag skriver något speciellt och så väljer jag att publicera det 2015. Vänta i fem hela år. Roligt om man glömmer bort det och sen så ploppar det upp. Nog för att jag inte tror att jag kommer ha kvar den här bloggen om fem år, men en rolig tanke.


Hur långt i förväg tycker ni att man kan tidsinställa ett inlägg?


Jag tycker några timmar är acceptabelt. Om man bara är hemma tidigt på morgonen så är det okej att tidsinställa några inlägg under dagen och sen kan man skriva mer när man är hemma på kvällen. Tycker inte det är så roligt att läsa en blogg som har tidsinställt inlägg några dar framöver...

Av Linnea - 5 april 2010 16:00

Något det har diskuterats om den senaste tiden är tidsinställda inlägg. Om det är helt okej med det eller om det känns som om man "fuskar". Vad tycker ni?


Själv tycker jag det är helt okej till en viss mängd och beroende på innehållet. Jag tycker inte det är okej att skriva till exempel "Nu sitter på flygplatsen och väntar på att flyget ska komma. Ska förmodligen ta en fika innan vi stiger på planet". Jag tycker inte det är okej när man skriver om vad man troligen gör just då. Okej med dagens outfit bild som kan ploppa upp mitt under dagen fast man tog den imorse. Och sen kanske lite vill-ha inlägg eller bilder på något. Bara det inte går överstyr och man använder sig av tidsinställda inlägg. Och sen kan man gärna skriva ut om det är tidsinställt, så läsarna vet.


Och just idag kom jag på att jag själv kan tidsinställa inlägg. Blogg.se kan ju inte det, och av någon konstig anledning så har jag trott att bloggplatsen.se inte heller har kunnat göra det. Men så för fem minuter sedan läste jag en blogg på bloggplatsen.se där det stod att det var ett tidsinställt inlägg. Så nu testar jag alltså att göra ett tidsinställt inlägg! Skriver detta 15.35, men ska låta det publiceras 15.50 Hoppas det funkar! Ciao :)

Av Linnea - 5 april 2010 15:02

Dagen har spenderats på jobbet sen kvart i åtta imorse. Det gick väldigt snabbt. Har en dag kvar att jobba och sen får jag påsklov! Härligt :D Nu ska jag gå och steka mig några snitzlar och värma gratängen från i helgen och så ska jag käka middag. Där efter blir det att åka till fotbollsplanen för att sparka lite boll. Sen ska man slappa och sova och så blir det att stiga upp tidigt igen för den sista jobbdagen. Ciao!

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards